.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مجری طرح مطالعاتی بررسی «قلیان اکسیژن» با هشدار نسبت به افزایش استعمال قلیان دخانی در زنان و مردان و عوارض ناشی از آن، در عین حال از طرح مطالعاتی قلیان اکسیژن با نظارت وزارت بهداشت و با هدف کاهش مصرف قلیان دخانی خبر داد و ....(خبر)
(ادامه)
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: همه اختیارهای موجود در قانون دائمی را به رئیس بانک مرکزی دادیم و هر چه ایشان در جلسه سران قوا بیان کردند قبول کردیم اما شرایط کنونی نشان می‌دهد که هم رویکرد اقتصادی و هم رویکرد مدیریتی در موضوع ارز دچار اشکال است. رئیس مجلس: فقط تا روز یکشنبه می‌مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: همه اختیارهای موجود در قانون دائمی را به رئیس بانک مرکزی دادیم و هر چه ایشان در جلسه سران قوا بیان کردند قبول کردیم اما شرایط کنونی نشان می‌دهد که هم رویکرد اقتصادی و هم رویکرد مدیریتی در موضوع ارز دچار اشکال است.(ادامه)
​ولی اسماعیلی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، درباره آخرین وضعیت افزایش تعطیلات پایان هفته و تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه، گفت: این لایحه از جلسه علنی به کمسیون ارجاع داده شده بود که با حضور هیئت رئیسه اتاق بازرگانی ایران مورد ارزیابی قرار گرفت. پنجشنبه تعطیل می‌شود یا شنبه؟
​ولی اسماعیلی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، درباره آخرین وضعیت افزایش تعطیلات پایان هفته و تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه، گفت: این لایحه از جلسه علنی به کمسیون ارجاع داده شده بود که با حضور هیئت رئیسه اتاق بازرگانی ایران مورد ارزیابی قرار گرفت.(ادامه)
یوسف نوری امروز با حضور وزیر کشور به عنوان بیست و پنجمین استاندار مازندران معارفه می‌شود. استاندار جدید مازندران امروز معارفه می‌شود
یوسف نوری امروز با حضور وزیر کشور به عنوان بیست و پنجمین استاندار مازندران معارفه می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز: یوسف نوری وزیر سابق آموزش و پرورش با رأی اعضای هیئت دو‌لت به عنوان استاندار مازندران انتخاب شد.
استاندار جدید مازندران را بیشتر بشناسید / یوسف نوری کیست؟
شمال نیوز: یوسف نوری وزیر سابق آموزش و پرورش با رأی اعضای هیئت دو‌لت به عنوان استاندار مازندران انتخاب شد. (ادامه)
شمال نیوز : رئیس مرکز پژوهش های مجلس ضمن برشمردن راهکارهایی برای محافظت مالی از خانواده ها در برابر مخارج کمرشکن سلامت، گفت: در سال ۱۴۰۰، خانواده های ایرانی به میزان ۲.۴۲ درصد با این هزینه ها مواجه شده اند. مخارج کمرشکن سلامت در ایران؛ برخی خانواده‌ها برای دریافت خدمات سلامت مراجعه نمی‌کنند
شمال نیوز : رئیس مرکز پژوهش های مجلس ضمن برشمردن راهکارهایی برای محافظت مالی از خانواده ها در برابر مخارج کمرشکن سلامت، گفت: در سال ۱۴۰۰، خانواده های ایرانی به میزان ۲.۴۲ درصد با این هزینه ها مواجه شده اند.(ادامه)
مدیر اجرایی مرکز پژوهش‌های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به عملیات ایران علیه این رژیم واکنش نشان داد. ژنرال صهیونیست: آمریکا و اسرائیل در باز داشتن ایران از حمله شکست خوردند
مدیر اجرایی مرکز پژوهش‌های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به عملیات ایران علیه این رژیم واکنش نشان داد.(ادامه)
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم!
دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب چه گفتند؟
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم! (ادامه)
بر اساس نتایج پژوهش‌های منتشرشده، لخته‌های خون ممکن است از لحاظ اندازه کوچک باشند، اما تاثیر مخربی بر سلامت ما دارند. نوشیدنی‌ که خطر لخته شدن خون را افزایش می‌دهد
بر اساس نتایج پژوهش‌های منتشرشده، لخته‌های خون ممکن است از لحاظ اندازه کوچک باشند، اما تاثیر مخربی بر سلامت ما دارند.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس مرکز پژوهش‌های اتاق بازرگانی گفت: وزارت اقتصاد قیمت‌گذاری دستوری می‌کند و گزارش شفافی ارائه نمی‌کند، از آن طرف دستش را در جیب مردم می‌کند و می‌گوید مالیات سنگین بدهید. سیاست‌های تیم اقتصادی دولت خصوصا در حوزه مالیات آثار ویران‌کننده‌ای خواهد داشت+فیلم
شمال نیوز : رئیس مرکز پژوهش‌های اتاق بازرگانی گفت: وزارت اقتصاد قیمت‌گذاری دستوری می‌کند و گزارش شفافی ارائه نمی‌کند، از آن طرف دستش را در جیب مردم می‌کند و می‌گوید مالیات سنگین بدهید.(ادامه)
رئیس فراکسیون کارگری مجلس تصریح کرد: تعیین حداقل مزد کارگران در شورای عالی کار بر خلاف میل کارگران کشور صورت گرفته و به هیچ عنوان مورد تأیید فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی نیست بابائی کارنامی: حتما ورود می‌کنیم/ حداقل حقوق کارگران باید ۲۱ میلیون تومان باشد
رئیس فراکسیون کارگری مجلس تصریح کرد: تعیین حداقل مزد کارگران در شورای عالی کار بر خلاف میل کارگران کشور صورت گرفته و به هیچ عنوان مورد تأیید فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی نیست(ادامه)
طرح از سوی هیأت دولت تصویب شده است و به‌ زودی در دو استان به صورت پایلوت اجرا می‌شود که به زوجین مشاوره رایگان ارائه می‌دهد‌. تصویب مشاوره رایگان برای زوجین در ۵ سال اول ازدواج
طرح از سوی هیأت دولت تصویب شده است و به‌ زودی در دو استان به صورت پایلوت اجرا می‌شود که به زوجین مشاوره رایگان ارائه می‌دهد‌.(ادامه)
شمال نیوز : نخستین واکنش‌های یک نماینده باید عرضه برنامه و ایده و تفکر باشد، نه توهم‌بافی و دعوای قدرت و حاشیه‌های بی‌فایده و متأسفانه تیکه‌پرانی به‌عنوان «مجلس انقلابی» و تلاش برای ایجاد فضای مسموم سیاسی در مجلس آینده .... منتخبان به جای حاشیه‌سازی، ایده و برنامه بدهند / مردم پاسخ این حاشیه‌سازی‌ها و تیکه‌پرانی‌ها را خواهند داد
شمال نیوز : نخستین واکنش‌های یک نماینده باید عرضه برنامه و ایده و تفکر باشد، نه توهم‌بافی و دعوای قدرت و حاشیه‌های بی‌فایده و متأسفانه تیکه‌پرانی به‌عنوان «مجلس انقلابی» و تلاش برای ایجاد فضای مسموم سیاسی در مجلس آینده ....(ادامه)
کارنامه انتخاباتی و پیشینه برگزیدگان انتخابات مجلس دوازدهم در مازندران
ایرنا - مازندرانی‌ها در انتخابات ۱۱ اسفند با تغییر ترکیب مجمع نمایندگان استان چینشی جدید برای وکلای خود در خانه ملت تعریف کردند که در مرحله دوم انتخابات حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ کامل می‌شود. در این نوشتار مختصری از پیشینه، مجموع آرا و گرایش سیاسی ۱۰ نماینده منتخب و چهار نامزد راه یافته به دور دوم را مرور می‌کنید.(ادامه)
شمال نیوز : دبیرکل جبهه صبح ایران گفت: احزاب و جریان‌های سیاسی فقط شهرک سینمایی و اسم هستند و کاری نمی‌کنند. رائفی پور: مسئله پسر قالیباف را من افشا نکردم / جیبم بسته و دهانم باز است
شمال نیوز : دبیرکل جبهه صبح ایران گفت: احزاب و جریان‌های سیاسی فقط شهرک سینمایی و اسم هستند و کاری نمی‌کنند.(ادامه)
دکتر علی اصغر شفیعی خورشیدی 
استاد دانشکده حقوق و قاضی دادسرای دیوان عالی مجلس و دو وظیفه مهم(يادداشت)
دکتر علی اصغر شفیعی خورشیدی استاد دانشکده حقوق و قاضی دادسرای دیوان عالی(ادامه)
شمال نیوز : یکی از مناطق با پتانسیل بالا در سطح استان مازندران و چه بسا در سطح کشورمان سوادکوه زیبا و سرسبز می باشد، که متاسفانه علی رغم برخورداری از مواهب خدادادی فراوان از مسیر توسعه در ابعاد مختلف اعم از اقتصادی، خدماتی، کشاورزی و صنعت جا مانده است. « سوادکوه » نگین سبز انگشتری مازندران زیبا
شمال نیوز : یکی از مناطق با پتانسیل بالا در سطح استان مازندران و چه بسا در سطح کشورمان سوادکوه زیبا و سرسبز می باشد، که متاسفانه علی رغم برخورداری از مواهب خدادادی فراوان از مسیر توسعه در ابعاد مختلف اعم از اقتصادی، خدماتی، کشاورزی و صنعت جا مانده است. (ادامه)
رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: آنچه ما اکنون در کشور از آن رنج می‌بریم، چالش مدیریتی در سطوح مختلف و عدم ثبات در تصمیم‌گیری‌ها است و این دو موضوع همه ما را اذیت می‌کند / برای هر یک از صنف‌ها و صنعت‌ها می‌توانیم نسخه خاص خود را در نظر بگیریم و حتی می‌توانیم نسخه هر طرح را استانی تعیین تکلیف کنیم ....(خبر)
(ادامه)
باوجود اینکه افزایش ۲۰ تا ۲۵ درصدی تولید خودرو و قطعات آن در سال جاری برای خودروسازان از سوی وزارت صمت تکلیف شده است، طبق آخرین آمار مرکز پژوهش‌های مجلس، تولید و فروش خودرو و قطعات آن کاهش یافته است و به زعم دست اندرکاران افزایش تولید نسبت به پارسال محقق نخواهد شد و همان تولید ١.٣ میلیون دستگاه در سال ١۴٠١ هم شاید دست‌نیافتنی باشد. ورق در بازار خودرو برگشت!
باوجود اینکه افزایش ۲۰ تا ۲۵ درصدی تولید خودرو و قطعات آن در سال جاری برای خودروسازان از سوی وزارت صمت تکلیف شده است، طبق آخرین آمار مرکز پژوهش‌های مجلس، تولید و فروش خودرو و قطعات آن کاهش یافته است و به زعم دست اندرکاران افزایش تولید نسبت به پارسال محقق نخواهد شد و همان تولید ١.٣ میلیون دستگاه در سال ١۴٠١ هم شاید دست‌نیافتنی باشد.(ادامه)
محمد مخبر در حکمی معاون بین الملل و همکاری های منطقه‌ای  معاون اول رئیس جمهور را منصوب کرد. یک مازندرانی «معاون بین الملل و همکاری های منطقه ای» معاون اول رئیس جمهور شد
محمد مخبر در حکمی معاون بین الملل و همکاری های منطقه‌ای معاون اول رئیس جمهور را منصوب کرد.(ادامه)
شمال نیوز : طی روزهای گذشته تصاویری از اجرای حکم تخلیه کتابخانه امامزاده یحیی شهرستان بابل که از نظر ملکی متعلق به اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان بود و در اختیار اداره کتابخانه عمومی قرار داشت، در فضای مجازی موجبات نگرانی قشر فرهنگی و فعالان این حوزه شد. تاریخ مازندران در انبار / خانه‌به‌دوشی کتاب در شهرِ خیّرینِ فرهنگی !
شمال نیوز : طی روزهای گذشته تصاویری از اجرای حکم تخلیه کتابخانه امامزاده یحیی شهرستان بابل که از نظر ملکی متعلق به اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان بود و در اختیار اداره کتابخانه عمومی قرار داشت، در فضای مجازی موجبات نگرانی قشر فرهنگی و فعالان این حوزه شد.(ادامه)
شمال نیوز :  کتابخانه امامزاده یحیی شهر بابل در محله سبز میدان این شهر با ۱۳ سال فعالیت و ۳۰ هزار نسخه کتاب تعطیل شد و در روزهای اخیر شهروندان بعد از مراجعه به این کتابخانه با درهای بسته و کتاب های بیرون ریخته شده مواجه شدند.

کتابخانه‌ای با درهای بسته و کتاب‌های بیرون ریخته شده در بابل !
شمال نیوز : کتابخانه امامزاده یحیی شهر بابل در محله سبز میدان این شهر با ۱۳ سال فعالیت و ۳۰ هزار نسخه کتاب تعطیل شد و در روزهای اخیر شهروندان بعد از مراجعه به این کتابخانه با درهای بسته و کتاب های بیرون ریخته شده مواجه شدند. (ادامه)
معاون اول رئیس‌جمهور در حکمی اکبر ولی زاده را به عنوان معاون بین الملل و همکاری های منطقه‌ای منصوب کرد. حکم جدید معاون اول رئیس جمهوری برای یک استاد دانشگاه
معاون اول رئیس‌جمهور در حکمی اکبر ولی زاده را به عنوان معاون بین الملل و همکاری های منطقه‌ای منصوب کرد.(ادامه)
رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که بخش اقتصادی این رژیم از زمان آغاز نبرد طوفان‌الاقصی به شدت آسیب دیده است. ضربه اقتصادی سنگینی که طوفان‌الاقصی به تل‌آویو وارد کرد
رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که بخش اقتصادی این رژیم از زمان آغاز نبرد طوفان‌الاقصی به شدت آسیب دیده است.(ادامه)
خواب یکی از اصلی ترین نیازهای انسان است. بسیاری از دانش آموزان هنگام مطالعه، به خصوص در اواخر روز، احساس خواب آلودگی می کنند. چرا هنگام مطالعه خواب مان می آید؟
خواب یکی از اصلی ترین نیازهای انسان است. بسیاری از دانش آموزان هنگام مطالعه، به خصوص در اواخر روز، احساس خواب آلودگی می کنند.(ادامه)
کاربران شبکه‌های اجتماعی تصاویر و ویدئوهایی منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهدنظامیان اسرائیلی در بحبوحه جنگ در غزه در یک فضای دیگری سیر می‌کنند. ارتش اسرائیل در قبضه همجنس‌بازان
کاربران شبکه‌های اجتماعی تصاویر و ویدئوهایی منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهدنظامیان اسرائیلی در بحبوحه جنگ در غزه در یک فضای دیگری سیر می‌کنند.(ادامه)
شمال نیوز : به گفته مرکز پژوهش‌های مجلس استان‌های کشور از نظر نوع بخش و فعالیت اقتصادی، رشد اقتصادی، اندازه بنگاه و بهره‌وری نیروی کار، در شرایط یکسانی نیستند. دستمزد جوانان را کاهش دهید و براساس سن و سال حقوق بدهید!
شمال نیوز : به گفته مرکز پژوهش‌های مجلس استان‌های کشور از نظر نوع بخش و فعالیت اقتصادی، رشد اقتصادی، اندازه بنگاه و بهره‌وری نیروی کار، در شرایط یکسانی نیستند.(ادامه)
دمای هوا رو به کاهش است و به موازات آن فصل آنفلوآنزا هم پیش‌رو است. باورهای غلط درباره بیماری آنفلوآنزا
دمای هوا رو به کاهش است و به موازات آن فصل آنفلوآنزا هم پیش‌رو است.(ادامه)
پوستر رسمی انیمیشن سینمایی«مسافری از گانورا» رونمایی شد. رونمایی از پوستر «مسافری از گانورا»
پوستر رسمی انیمیشن سینمایی«مسافری از گانورا» رونمایی شد.(ادامه)
دولت فرانسه سال‌ها است که محدودیت‌های جدی علیه مسلمانان ایجاد کرده تا آنجا که بانوان مسلمان در به اصطلاح مهد دموکراسی اجازه انتخاب پوشش ندارند! اروپای مدعی آزادی درباره «حجاب» چه می‌گوید؟
دولت فرانسه سال‌ها است که محدودیت‌های جدی علیه مسلمانان ایجاد کرده تا آنجا که بانوان مسلمان در به اصطلاح مهد دموکراسی اجازه انتخاب پوشش ندارند!(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 44 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.288 seconds.